вторник, 14 септември 2010 г.

Един риболовен излет с приятели :)










6 коментара:

  1. Винаги съм обожавал риболов с приятели ! Браво , радвам се за вас !!!!

    ОтговорИзтриване
  2. Мерси Бай Ради, сега е сезона на тези риби и трябва да се възползваме максимално от това.И удоволствието е страхотно.Оня ден пак бях на риболов за хищници за 3 часа.Такъв удар имах мъчихме се с рибата но не можах да я изкарам но беше много голяма поне 3 кг. и нагоре.Страхотно е чуството като ти сгъне въдицата и почне да свири влакното :)

    П.С. Всъщност ти го знаеш мноого по добре от мен но сега ги откривам тези неща и съм много развалнуван.

    ОтговорИзтриване
  3. Какво по хубаво от това да се видите с приятели на по...риба на някой язовир. Хубави снимки.

    ОтговорИзтриване
  4. Поздравления за рибарите. Имали сте добър улов, все такива пък и по-големи да ги хващате, браво на вас. Снимките са красиви.А къде е този язовир?Аз също си падам по риболова може да идем и ние с приятели. Приятно е сред природа, на по приказка и същевременно и някоя друга рибка за вечеря да си хванем.Като гледам от снимката със сравнението с шише от бира, рибата си е доста голяма, за повече от един човек е.

    ОтговорИзтриване
  5. Поздравления и от мен за страхотният улов , който сте направили със приятелите.Това се казва мъжка почивка без жени на главата,които искат непрекъснато нещо.КАТО гледам сравнението с шишето е голямо парче, на какво точно ловите?Снимките са хубаво направени за спомен на този момент, а и за тези,които няма да повярват какво и колко сте хванали!Къде се намира това местенце и плаща ли се за да ловиш или е на свободна практика?

    ОтговорИзтриване
  6. Това се казва доволна физиономия след улов,браво на вас.Доста голяма изглежда, с какво сте я примамили да дойде при вас?От скоро започнах сприятели да ходя на риба, предимно да се пека, но последният пъти ми стана много весело след като и аз успях да хвана риба, и до целият ден само мойте си седеше аххахаха както се казва късмета на начинаещия нали хахах Но пъстървата си беше доста вкусна, макар и само едничка, хем си на малка почивка хем и вечерята си приготвяш перфектно.

    ОтговорИзтриване